Hoi An - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Agnes en Chris - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Agnes en Chris - WaarBenJij.nu

Hoi An

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes en Chris

27 September 2016 | Vietnam, Hội An

Dinsdag 27 september.

Hoi An

Gelukkig niet zo vroeg eruit vandaag, een vrije ochtend dus rustig aan. Matig ontbijtje en met de was naar de laundry wat tevens een massagesalon is. Ik laat daar even mijn handen en voeten verzorgen, nieuw lakje erop dan nog een totale bodymassage en gezichtsreiniging voor weinig centjes, heerlijk! Chris ligt heerlijk aan het zwembad te genieten. Samen met enkel anderen van de groep lunchen we tegenover het hotel, daar was ik eerder met de was en voor een massage. We hebben hier al eerder iets gedronken en de mensen zien ons graag komen, zijn bijzonder vriendelijk en doen er alles aan om het ons naar de zin te maken. Waarschijnlijk verdienen ze veel geld deze week, het is ze gegund! Om 3 uur in de middag verzamelen we om een fietstocht te maken, het is erg warm als we vertrekken dus een beetje een gepuf van alle kanten. We fietsen al snel de stad uit en komen in de kleine dorpjes rond Hoi An. Een heel andere omgeving dan in de stad. Veel boerenbedrijfjes met rijst, vis, groeten en fruit. Alles voor de handel en alles gaat met scootertjes naar de stad. Het is dan ook een gekrioel van komen en gaan met die motortjes, ze flitsen je rechts en links voorbij, goed uitkijken dus. Onderweg stoppen we bij een klein meertje om iets te drinken en fietsen we weer terug naar hotel Kiman.
Na een frisse douche verzamelen en nemen we met 12 personen de taxi naar het oude centrum waar we op advies van Harry bij Cargo Club heerlijk eten.
Voldaan en na nog een afzakkertje bij de overburen naar bed.

• 28 September 2016 - 20:24

Mam En Jo:

Wat een verwennerij en wat weer mooie foto,s.
    Wij zijn vandaag met de zonnenbloem op stap geweest.
    Tocht over de maas.Was goed verzorgd en lekker gegeten,
    Het was wel erg warm..En nu lekker naar bed.We zijn wel moe.Nou dan tot het volgende mailtje,Daaaaaag.Mam